Hlavným dôvodom odchodu populárnej značky sú vysoké náklady na prevádzkovanie.
Od začiatku roka začali predajne pod značkou Tommy Hilfiger postupne opúšťať viaceré nákupné centrá. Prevádzky už uzatvorili v obchodných centrách Aupark a Vivo v Bratislave či nitrianskom centre Mlyny, informuje portál Index SME.
Známa módna značka spadá pod skupinu Denim Group. Tú mohla verejnosť registrovať aj počas pandémie, keď sa rozhodla zažalovať štát. Vedenie prevádzok uviedlo ako hlavný dôvod odchodu vysoké prevádzkové náklady či optimalizáciu sietí predajní na nové nákupné zvyky zákazníkov.
Vysoké prevádzkové náklady a zmeny predajných procesov
„V niektorých obchodných centrách nedošlo k dohode s prenajímateľom po indexácii (zvýšení) nájmov a navyšovaní poplatkov za služby a energie, preto bola v súlade s plánom optimalizácie ich činnosť pozastavená,“ uviedol pre Index SME majiteľ spoločnosti Ondrej Konečný.
Konečný taktiež priblížil zmenu v procesoch spoločnosti. „Momentálne optimalizujeme a zefektívňujeme fungovanie, zlepšujeme procesy a zrýchľujeme dodávanie cez naše eshopy,“ dodal pre Index SME.
Spoločnosť sa touto cestou pravdepodobne snaží zvýšiť online predaje produktov cez e-shopy, ktoré začali spotrebitelia využívať najmä počas koronavírusu.