Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
TASR
17. októbra 2023, 13:20
Čas čítania 0:58

Slováci si priplatia za Netflix. Spoločnosť hlási úspech so zákazom zdieľania hesiel, pritvrdí zvýšením cien

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

Netflix môže zvýšiť ceny po úspešnom zásahu proti zdieľaniu hesiel.

Úspešný zásah americkej spoločnosti Netflix proti zdieľaniu prístupových hesiel, ktorý pravdepodobne zvýšil počet jej predplatiteľov v 3. štvrťroku, pripravil pôdu na zvýšenie cien. 

Netflix doteraz odolával tomu, aby sa pridal k rivalom ako Walt Disney pri zvyšovaní cien za služby bez reklám. Namiesto toho obmedzil zdieľanie hesiel mimo domácností.

V médiách sa začiatkom októbra objavili správy, že Netflix by mohol po skončení štrajku hollywoodskych hercov zvýšiť ceny. Netflix štrajk dobre zvládol vďaka väčšej prítomnosti na trhoch v zahraničí a silnému obsahu.

Netflix chce zarábať aj na reklamách

Po pomalom štarte reklamného plánu analytici očakávajú, že Netflix v nadchádzajúcich mesiacoch zvýši ceny svojich služieb bez reklám. Väčšina klientov, ktorí sa prihlásili na odber Netflixu po zásahu proti zdieľaniu hesiel, sa zatiaľ rozhodla pre ponuku bez reklám. Štandardný prístup s reklamami stojí 6,99 USD (6,63 eura) mesačne, zatiaľ čo ceny bez reklám sa začínajú na 15,49 USD.

„Pomocou tejto taktiky Netflix na budúci rok pravdepodobne zdvojnásobí svoju sledovanosť podporovanú reklamami,“ domnieva sa analytik Insider Intelligence Ross Benes. Reklamy pomáhajú priniesť vyššie príjmy a experti očakávajú, že Netflix bude časom zavádzať viac reklám a dobehne tak konkurentov.

21. apríla 2024, 9:30 Čas čítania 8:03 Veľké porovnanie streamingových služieb: Netflix, HBO či Disney, čo sa oplatí najviac a čo je najlacnejšie? Veľké porovnanie streamingových služieb: Netflix, HBO či Disney, čo sa oplatí najviac a čo je najlacnejšie?

Experti odhadujú, že reklamy priniesli v 3. štvrťroku do konca septembra Netflixu tržby vo výške približne 188,1 milióna USD, pričom spoločnosti pribudlo 2,8 milióna predplatiteľov.
Celkovo Wall Street predpovedá, že Netflix zaznamenal v uplynulom kvartáli najsilnejší štvrťročný prírastok predplatiteľov v tomto roku. A jeho tržby v 3. štvrťroku pravdepodobne vzrástli o 7,7 % na 8,54 miliardy USD, najviac za päť kvartálov.

netflix, tv,
Zdroj: Pexels.com
Domov
Zdieľať
Diskusia