K prípadu sa vyjadrila aj donášková spoločnosť.
Český influencer si na svojom jedle práve nepochutnal. Keď si ho vyzdvihol a kamarát mu ukázal video kuriéra, naskytol sa mu veľmi nepríjemný a nechutný pohľad. Na prípad ako prvý upozornil portál Dnes24.
S bizarnou príhodou sa influencer Luboš Kulíšek zveril svojim sledovateľom na Instagrame. Video, v ktorom opisuje zážitok s kuriérom z donášky jedla, sa rýchlo stalo virálnym. Potom ho influencer zo sociálnych sietí zmazal.
„Objednal som si jedlo z foodory. Volal mi kuriér, išiel som si dole vyzdvihnúť objednávku a prevzal si ju. Išiel som hore, a keď som prišiel, tak Honza na mňa čakal s týmto videom,“ vysvetľoval influencer.
Na videu, ktoré Lubošovi pokazilo chuť do jedenia, bolo vidno kuriéra spoločnosti Foodora, ako vykonáva malú potrebu pri otvorených dverách svojho auta.
„Pán kurier prišiel a medzitým, ako som si ja išiel po svoju objednávku, sa tu vyš*al uprostred cesty. Logicky, mne sa teraz úplne nechce tej objednávky dotknúť. Jeden kuriér nie je odrazom celej spoločnosti, preto som písal na podporu, že by som rád dostal späť peniaze. Odpoveď bola taká, že pokiaľ chcem teda vrátiť peniaze, tak musím vrátiť objednávku, ktorá je teda už teraz v smetiaku,“ dodal Luboš Kulíšek s tým, že negatívny zážitok s kuriérom spoločnosti Foodora zverejnil najmä preto, lebo podobné veci sa diať nemajú.
Slovenská pobočka Foodory prípad okomentovala takto: „Tento incident považujeme za neakceptovateľný. Zároveň k tejto situácii máme aj pochopenie, keďže v podobnej situácii, kedy jednoducho ‚musíte‘, sa ocitol asi každý z nás. To však neznamená, že ospravedlňujeme správanie daného kuriéra. Aj v takejto situácii sa dá správať dôstojne a mimo dohľadu verejnosti.“