Spoločnosť sa pod nátlakom želaní spotrebiteľov vracia k svojmu pôvodnému konceptu. Padlo aj vyjadrenie k online predajniam.
Reťazec Pepco prehodnotil svoje rozhodnutie spred dvoch rokov. Do siete predajní opäť zavádza skúšobné kabínky, informujú TV Noviny.
Možnosť skúšky oblečenia pred jeho kúpou začala v predajniach Pepco postupne miznúť ešte v roku 2022. Cieľom bolo najmä rozšírenie predajnej plochy, čo zároveň spoločnosti umožnilo pridať nové regály a samoobslužné pokladne. Tento krok však nebol prijatý s nadšením zo strany zákazníkov.
S cieľom reagovať na túto spätnú väzbu sa vedenie spoločnosti rozhodlo obnoviť skúšobné kabínky vo všetkých svojich predajniach.
„Keďže sú pre nás naši zákazníci na prvom mieste a vyjadrili želanie mať skúšobné kabínky v našich predajniach, obnovili sme ich. Od tohto roku môžu v našich predajniach bez problémov nakupovať a skúšať si svoje obľúbené kúsky,“ uviedla pre tvnoviny.sk Barbara Berecz, regionálna marketingová manažérka.
Návrat kabínok nie je jedinou reakciou reťazca na požiadavky zákazníkov. Okrem tejto zmeny sa čoraz častejšie hovorí aj o možnosti e-shopu. Zákazníci by radi objednávali tovar cez internet, no Pepco zatiaľ preferuje kamenné predajne.
„Čo sa týka e-shopov, do budúcnosti hľadáme nové spôsoby, ako poskytovať dokonalejšie služby, ale teraz sa sústredíme na poskytovanie čo najlepšieho zážitku z nakupovania v našich kamenných predajniach,“ dodala Berecz.