V aplikácii pribudlo aj tlačidlo na kontaktovanie tiesňovej linky.
Spoločnosť Bolt mení pravidlá komunikácie medzi klientmi a vodičmi. Telefónne čísla sú po novom maskované a vodič tak nemôže kontaktovať zákazníka, pretože sa k jeho číslu nedostane.
Telefonát po novom prebieha cez telefónnu bránu a jediný údaj, ktorý vodič o klientovi vie, je výlučne krstné meno. Manažér firmy Eduard Suchánek pre Korzár hovorí, že zmena má prispieť aj k tomu, aby Bolt zamedzil správam, ktoré vodiči v minulosti adresovali svojim pasažierom.
Minulý rok pred Silvestrom sa v médiách objavili informácie o prípade, keď šofér Boltu v Košiciach obťažoval zákazníčku. Vodič platformy mal vtedy odstaviť vozidlo, nič netušiacej zákazníčke púšťať porno a opisovať svoju reakciu.
Napísal jej aj SMS
Po tom, ako sa žena sťažovala priamo Boltu, vodič jej ešte napísal SMS v znení: „Ešte raz prepáč, nedobre sa cítim, nemal som flirtovať s tebou. Prepáč ešte raz, pekný večer a ešte pekného Silvestra.“
Správanie šoféra polícia vyhodnotila ako podozrenie z priestupku proti občianskemu spolunažívaniu a predložila na ďalšie konanie okresnému úradu. Platforma Bolt nepotvrdila, či pre ňu vodič naďalej pracuje.
Bolt predstavil aj novinku vo forme tlačidla Pomoc v núdzi, vďaka ktorému môžu cestujúci pohotovo upozorniť bezpečnostný tím a zároveň kontaktovať tiesňovú linku. Nové SOS tlačidlo je prítomné aj v aplikácii pre šoférov.