Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Barbora Fábryová
15. novembra 2023 o 14:10
Čas čítania 0:38

Tieto spoločnosti najviac zarobili na septembrových voľbách. Finančníci z J&T zarobili viac ako 3 milióny eur

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Mnohé spoločnosti na voľbách zarobili milióny eur.

Na septembrových parlamentných voľbách najviac zarobila reklamná spoločnosť Bigmedia, ktorá patrí pod spoločnosť J&T. Tá podľa informácií Transparency International Slovensko zabezpečila politikom bilbordy za viac ako 3 milióny. Na druhom mieste skončila spoločnosť Meta, ktorá cez Facebook predala reklamu za viac ako 2 milióny eur. Na tretej priečke sa umiestnila TV Markíza, ktorá na televíznej reklame zarobila 1,67 milióna.

Bigmedia neposkytla dáta k tomu, ktorým politickým stranám bilbordy prenajala. „Najväčší hráč na poli outdoorovej reklamy bol ešte v úvode kampane ochotný prezradiť, ktorým politickým stranám predáva reklamné plochy. Potom však svoj postoj prehodnotil a reportoval už len sumárne dáta. Takáto netransparentnosť výrazne sťažila možnosti verejnej kontroly politických strán,“ píše Transparency International Slovensko na Facebooku.

Slovenské politické strany minuli na reklamu cez platformy Google a Youtube až 1,06 milióna eur. Úlohu podľa dát Transparency International Slovensko hrala aj televízna reklama. Na tú mohli strany minúť približne 3 milióny eur. Okrem TV Markíza zarobila necelý milión TV Joj a menej ako 200-tisíc RTVS a TA3.




Domov
Zdieľať
Diskusia