Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Aneta Gospičová
16. januára 2024 o 18:11
Čas čítania 0:36

Poľská Biedronka má problémy. Zákazníci sa sťažujú na viaceré služby

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

Zákazníci sa sťažujú na (ne)funkčnosť aplikácie Moja Biedronka.

Portugalská sieť predajní Biedronka má v Poľsku problémy s funkčnosťou aplikácie Moja Biedronka, ktorú ponúka zákazníkom. Problémom je aktualizácia najnovšej verzie softvéru, ktorá trvá podľa používateľov príliš dlhý čas a po načítaní od nich vyžaduje overenie, ktoré celý proces predlžuje. O probléme informuje poľský portál Kobieta.onet.

Aplikácia slúži na využívanie digitálnej karty Moja Biedronka, ktorú majú zákazníci v smartfónoch. „Momentálne je dočasný technický problém, na ktorého riešení intenzívne pracujeme. S informáciou sa vrátime, keď sa situácia vyrieši,“ informuje poľský diskont. Zákazníci aplikáciu ohodnotili v obchode Google Play 1,5/5.

Okrem technickej funkčnosti je vraj problémom aj neporiadok v predajniach. Zákazníci sa sťažujú na palety umiestnené voľne v priestore. Tie im bránia v pohybe. Na paletách sú často umiestené produkty, ktoré by mali byť v chlade, no zamestnanci ich nechávajú v nevhodných priestoroch.

Ako negatívum uvádzajú aj neprehľadne uložené označenia cien a akcií. Zákazníci často nevedia, koľko stoja jednotlivé položky, ktoré sieť predajní ponúka.

Ilustračná fotografia.
Ilustračná fotografia. Zdroj: Biedronka
Domov
Zdieľať
Diskusia