Zákazníci sa sťažujú na (ne)funkčnosť aplikácie Moja Biedronka.
Portugalská sieť predajní Biedronka má v Poľsku problémy s funkčnosťou aplikácie Moja Biedronka, ktorú ponúka zákazníkom. Problémom je aktualizácia najnovšej verzie softvéru, ktorá trvá podľa používateľov príliš dlhý čas a po načítaní od nich vyžaduje overenie, ktoré celý proces predlžuje. O probléme informuje poľský portál Kobieta.onet.
Aplikácia slúži na využívanie digitálnej karty Moja Biedronka, ktorú majú zákazníci v smartfónoch. „Momentálne je dočasný technický problém, na ktorého riešení intenzívne pracujeme. S informáciou sa vrátime, keď sa situácia vyrieši,“ informuje poľský diskont. Zákazníci aplikáciu ohodnotili v obchode Google Play 1,5/5.
Okrem technickej funkčnosti je vraj problémom aj neporiadok v predajniach. Zákazníci sa sťažujú na palety umiestnené voľne v priestore. Tie im bránia v pohybe. Na paletách sú často umiestené produkty, ktoré by mali byť v chlade, no zamestnanci ich nechávajú v nevhodných priestoroch.
Ako negatívum uvádzajú aj neprehľadne uložené označenia cien a akcií. Zákazníci často nevedia, koľko stoja jednotlivé položky, ktoré sieť predajní ponúka.