Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Refresher News Slovensko
Otvoriť v aplikácii RNews
Stiahnuť
X
Aneta Gospičová
16. januára 2024, 18:11
Čas čítania 0:36

Poľská Biedronka má problémy. Zákazníci sa sťažujú na viaceré služby

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

Zákazníci sa sťažujú na (ne)funkčnosť aplikácie Moja Biedronka.

Portugalská sieť predajní Biedronka má v Poľsku problémy s funkčnosťou aplikácie Moja Biedronka, ktorú ponúka zákazníkom. Problémom je aktualizácia najnovšej verzie softvéru, ktorá trvá podľa používateľov príliš dlhý čas a po načítaní od nich vyžaduje overenie, ktoré celý proces predlžuje. O probléme informuje poľský portál Kobieta.onet.

Aplikácia slúži na využívanie digitálnej karty Moja Biedronka, ktorú majú zákazníci v smartfónoch. „Momentálne je dočasný technický problém, na ktorého riešení intenzívne pracujeme. S informáciou sa vrátime, keď sa situácia vyrieši,“ informuje poľský diskont. Zákazníci aplikáciu ohodnotili v obchode Google Play 1,5/5.

Okrem technickej funkčnosti je vraj problémom aj neporiadok v predajniach. Zákazníci sa sťažujú na palety umiestnené voľne v priestore. Tie im bránia v pohybe. Na paletách sú často umiestené produkty, ktoré by mali byť v chlade, no zamestnanci ich nechávajú v nevhodných priestoroch.

Ako negatívum uvádzajú aj neprehľadne uložené označenia cien a akcií. Zákazníci často nevedia, koľko stoja jednotlivé položky, ktoré sieť predajní ponúka.

Ilustračná fotografia.
Ilustračná fotografia. Zdroj: Biedronka
Domov
Zdieľať
Diskusia