Biedronka rozposiela zákazníkom SMS správy a porovnáva svoje ceny s konkurenciou.
Poľský reťazec Biedronka spustil tvrdú kampaň voči populárnemu Lidlu. To, čo sa začalo ako billboardová vojna, sa vystupňovalo do väčších rozmerov. Biedronka začala zákazníkom rozposielať SMS správy, v ktorých porovnávala svoje ceny s cenami Lidla, informuje poľský magazín Wiadomoscihandlowe.
Lidl na to zareagoval tým, že Biedronka v kampani zavádza. „Informácie šírené o cenách vybraných produktov v reťazci Lidl Poľsko sú nepravdivé a zavádzajú spotrebiteľov,“ napísal Lidl a bránil sa, že znížil ceny tovarov, ktoré Biedronka v esemeskách použila.
Spoločnosť bude aj na Slovensku otvárať supermarkety s poľským názvom Biedronka.
Tá je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov. U našich susedov má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami. Poľská sieť supermarketov môže na Slovensku svojím príchodom a cenami zvýšiť konkurenciu reťazcom ako Lidl, Tesco či Kaufland.