Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Barbora Fábryová
12. februára 2024 o 20:01
Čas čítania 0:29

Poľský reťazec Biedronka spustil tvrdú kampaň voči Lidlu. Zákazníkom posiela SMS správy

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Biedronka rozposiela zákazníkom SMS správy a porovnáva svoje ceny s konkurenciou.

Poľský reťazec Biedronka spustil tvrdú kampaň voči populárnemu Lidlu. To, čo sa začalo ako billboardová vojna, sa vystupňovalo do väčších rozmerov. Biedronka začala zákazníkom rozposielať SMS správy, v ktorých porovnávala svoje ceny s cenami Lidla, informuje poľský magazín Wiadomoscihandlowe.

Lidl na to zareagoval tým, že Biedronka v kampani zavádza. „Informácie šírené o cenách vybraných produktov v reťazci Lidl Poľsko sú nepravdivé a zavádzajú spotrebiteľov,“ napísal Lidl a bránil sa, že znížil ceny tovarov, ktoré Biedronka v esemeskách použila. 

Spoločnosť bude aj na Slovensku otvárať supermarkety s poľským názvom Biedronka.

Tá je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov. U našich susedov má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami. Poľská sieť supermarketov môže na Slovensku svojím príchodom a cenami zvýšiť konkurenciu reťazcom ako Lidl, Tesco či Kaufland. 

Ilustračná fotka.
Ilustračná fotka. Zdroj: Biedronka
Domov
Zdieľať
Diskusia