Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Barbora Fábryová
12. februára 2024 o 20:01
Čas čítania 0:29

Poľský reťazec Biedronka spustil tvrdú kampaň voči Lidlu. Zákazníkom posiela SMS správy

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Biedronka rozposiela zákazníkom SMS správy a porovnáva svoje ceny s konkurenciou.

Poľský reťazec Biedronka spustil tvrdú kampaň voči populárnemu Lidlu. To, čo sa začalo ako billboardová vojna, sa vystupňovalo do väčších rozmerov. Biedronka začala zákazníkom rozposielať SMS správy, v ktorých porovnávala svoje ceny s cenami Lidla, informuje poľský magazín Wiadomoscihandlowe.

Lidl na to zareagoval tým, že Biedronka v kampani zavádza. „Informácie šírené o cenách vybraných produktov v reťazci Lidl Poľsko sú nepravdivé a zavádzajú spotrebiteľov,“ napísal Lidl a bránil sa, že znížil ceny tovarov, ktoré Biedronka v esemeskách použila. 

Spoločnosť bude aj na Slovensku otvárať supermarkety s poľským názvom Biedronka.

Tá je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov. U našich susedov má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami. Poľská sieť supermarketov môže na Slovensku svojím príchodom a cenami zvýšiť konkurenciu reťazcom ako Lidl, Tesco či Kaufland. 

Ilustračná fotka.
Ilustračná fotka. Zdroj: Biedronka
Domov
Zdieľať
Diskusia