Reklamy sa zobrazia divákom, ktorí Youtube pozerajú na televízoroch.
Google plánuje zaviesť nový reklamný experiment. Používateľom sa začnú zobrazovať reklamy po tom, čo pozastavia svoj obsah, informuje portál AndroidAuthority.
Spoločnosť experiment vyskúšala v niektorých regiónoch už minulý rok. Philipp Schindler z Googlu tvrdí, že takéto reklamy prinášajú pozitívne výsledky. Firma si môže pýtať vyššie ceny od zadávateľov reklamy.
„V 1. štvrťroku sme zaznamenali silný výtlak po zavedení pilotného programu pozastavenia reklám na televízoroch pripojených k internetu, čo je nový neprerušovaný formát reklamy, ktorý sa zobrazí, keď používatelia pozastavia svoj obsah,“ povedal Schindler.
Ešte nie je isté, kedy novinka príde aj na Slovensko. Isté je to, že ako prví ju odskúšajú tí, ktorí Youtube pozerajú na smart televízoroch. To, či nový formát reklamy zavedú aj pri mobilnej aplikácii, ešte neoznámili.