Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Eva Thonhauserová
30. apríla 2024, 12:13
Čas čítania 0:48

Slovenským influencerom hrozí za propagáciu nelegálnych hazardných hier pokuta až 50-tisíc eur. Úrady varujú známe osobnosti

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Pokiaľ influencerov osloví na spoluprácu spoločnosť, ktorá prevádzkuje hazardné hry, ÚRHH im odporúča, aby si overili na jeho webovej stránke, či má spoločnosť udelenú platnú licenciu na prevádzkovanie hazardných hier.

Influencerom hrozí pokuta za propagáciu nelegálnych webových stránok týkajúcich sa nelegálnych hazardných hier. Pokutu dostanú, ak promujú online kasína alebo živé streamovania priebehu hry vo forme bonusových kódov.

Ak influenceri zákaz porušia, v prípade fyzickej osoby im hrozí pokuta vo výške 50 000 eur a v prípade právnickej osoby môžu dostať pokutu do 250 000 eur. 

„Influenceri a streameri, ktorí sú platení za propagáciu hazardných hier, navodzujú často u mladých ľudí dojem, že hranie hazardných hier je bezpečné, zábavné a dokonca štýlové. Mali by si uvedomiť, akú dôležitú úlohu zohrávajú vo formovaní osobnosti a vnímaní sveta mladých ľudí, a prevziať zodpovednosť za obsah a posolstvá, ktoré šíria,“ uviedol generálny riaditeľ Úradu pre reguláciu hazardných hier Martin Bohoš.


Pokiaľ influencerov osloví na spoluprácu spoločnosť, ktorá prevádzkuje hazardné hry, ÚRHH im odporúča, aby si overili na jeho webovej stránke, či má spoločnosť udelenú platnú licenciu na prevádzkovanie hazardných hier. Vyhnú sa tak rizikám hroziacim z nelegálnej propagácie.


„Ak sa rozhodnete pre propagáciu hazardnej hry, samozrejmosťou by malo byť dodržiavanie platnej legislatívy, obmedzenie šírenia takéhoto obsahu maloletému publiku a aktívna komunikácia pravidiel zodpovedného hrania,“ uzavrel Bohoš s tým, že budúcnosť influencer marketingu v oblasti hazardných hier a ich regulácia bude závisieť od prístupu samotných influencerov.

Domov
Zdieľať
Diskusia