Niektorí zákazníci prišli až o stovky eur.
Na slovenský e-shop babyheaven.sk, ktorý predáva detské veci, sa sťažujú desiatky rodičov. O svoje negatívne skúsenosti sa podelili na sociálnej sieti. Mnohí píšu, že za tovar zaplatili, no objednávky sa nedočkali, uvádza portál tvnoviny.sk.
„Nikdy viac. Zaplatila som 45 eur za hračku pre bábätko a viac žiadna komunikácia. Potvrdenie platby a už nič vyše mesiaca,“ napísala jedna z viacerých nespokojných zákazníčok.
Podľa zistení TV Markíza sa prípadom zaoberá Slovenská obchodná inšpekcia, ktorá aktuálne vo veci rieši 14 podnetov. „Inšpektorátom SOI so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj boli pripravené podklady na začatie správneho konania o uložení poriadkovej pokuty za marenie výkonu kontroly, keďže podnikateľský subjekt nie je súčinný pri prešetrovaní podaní,“ uviedla metodička odboru ochrany spotrebiteľa SOI Judita Šenkárová.