Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Barbora Fábryová
26. septembra 2024 o 18:20
Čas čítania 0:47

Rašiho ministerstvo spustilo miliónovú kampaň o Slovensku. Zábery, ktoré použili vo videách, sú však z Ruska (+ foto)

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Video, ktoré tieto zábery obsahovalo, už niekto vymazal.

  • Ministerstvo informatizácie spustilo kampaň na podporu Programu Slovensko. Andrej Kmeťo zo štúdia IDEAS & INNOVATIONS však upozornil na to, že zábery, ktoré ministerstvo použilo, sú z Ruska.
  • Štyri spoty opisujú Slovensko ako úžasnú krajinu na život, zatiaľ čo sa na obrazovke zobrazuje aj ruská príroda.
  • Kmeťo na sociálnej sieti píše, že ilustračné zábery sú z verejne dostupnej databázy.
  • Zatiaľ čo mala mediálna kampaň obsahovať štyri spoty, práve video, na ktoré Kmeťo upozornil, niekto odstránil.

Citát: „Ako mali u Mečiara bilbordy ‚Krajina nášho srdca‘ so Švajčiarskom a dorobeným Kriváňom, tak majú u Rašiho ‚Krajinu, kde sa staráme o regióny‘ so zábermi z Ruska. Švajčiarsko sa ešte dá odpustiť s tabuľkou čokolády v ústach, ale z Ruska s jeho vojnou v susednom regióne je nechuť,“ napísal Kmeťo.

Širší kontext: Cieľom tejto kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj v súkromných médiách, je podľa rezortu oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných EÚ.

19. novembra 2024 o 15:50 Čas čítania 1:59 Odborník o aktuálnom dianí na Ukrajine: Vojna je bližšie ako kedykoľvek predtým. Veľa priestoru pre optimizmus tu nie je Odborník o aktuálnom dianí na Ukrajine: Vojna je bližšie ako kedykoľvek predtým. Veľa priestoru pre optimizmus tu nie je

MIRRI ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou EÚ, čo vyplýva nielen z požiadaviek Európskej komisie, ale aj z komunikačnej stratégie na obdobie 2021 - 2027.

mirrimirri
Zobraziť galériu
(2)
Domov
Zdieľať
Diskusia