Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Barbora Fábryová
26. septembra 2024 o 18:20
Čas čítania 0:47

Rašiho ministerstvo spustilo miliónovú kampaň o Slovensku. Zábery, ktoré použili vo videách, sú však z Ruska (+ foto)

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Video, ktoré tieto zábery obsahovalo, už niekto vymazal.

  • Ministerstvo informatizácie spustilo kampaň na podporu Programu Slovensko. Andrej Kmeťo zo štúdia IDEAS & INNOVATIONS však upozornil na to, že zábery, ktoré ministerstvo použilo, sú z Ruska.
  • Štyri spoty opisujú Slovensko ako úžasnú krajinu na život, zatiaľ čo sa na obrazovke zobrazuje aj ruská príroda.
  • Kmeťo na sociálnej sieti píše, že ilustračné zábery sú z verejne dostupnej databázy.
  • Zatiaľ čo mala mediálna kampaň obsahovať štyri spoty, práve video, na ktoré Kmeťo upozornil, niekto odstránil.

Citát: „Ako mali u Mečiara bilbordy ‚Krajina nášho srdca‘ so Švajčiarskom a dorobeným Kriváňom, tak majú u Rašiho ‚Krajinu, kde sa staráme o regióny‘ so zábermi z Ruska. Švajčiarsko sa ešte dá odpustiť s tabuľkou čokolády v ústach, ale z Ruska s jeho vojnou v susednom regióne je nechuť,“ napísal Kmeťo.

Širší kontext: Cieľom tejto kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj v súkromných médiách, je podľa rezortu oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných EÚ.

8. decembra 2024 o 12:30 Čas čítania 7:02 Kradnú maslo či šampóny: Mladí Slováci vysvetľujú, prečo to robia. Sociológ varuje pred vznikajúcou subkultúrou krádeží Kradnú maslo či šampóny: Mladí Slováci vysvetľujú, prečo to robia. Sociológ varuje pred vznikajúcou subkultúrou krádeží

MIRRI ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou EÚ, čo vyplýva nielen z požiadaviek Európskej komisie, ale aj z komunikačnej stratégie na obdobie 2021 - 2027.

mirrimirri
Zobraziť galériu
(2)
Domov
Zdieľať
Diskusia