Spoločnosť koncom januára zatvorila všetky kamenné predajne.
Zákazníci OKAY Elektro čelia problémom pri reklamácii tovaru, informuje Bratislavak. Infolinka spoločnosti má obmedzené otváracie hodiny a na predajniach im chýbajú potrebné informácie.
Mnohí hľadajú tieto údaje aj online, no narazia na nejasnosti. Napriek častým sťažnostiam tvrdí Slovenská obchodná inšpekcia, že firma zákazníkov jasne informovala o ich právach. Podľa inšpekcie neevidujú žiadne oficiálne sťažnosti v tejto veci.
Na webovej stránke OKAY Elektro uvádzajú, že reklamáciu možno podať na predajniach alebo cez autorizované servisy, či osobne alebo poštou na adresu OKAY veľkoobchod v Brne. Kupujúci musí pri reklamácii predložiť faktúru alebo záručný list, ak ho spoločnosť vydala.
Situácia sa komplikuje uzavretím kamenných predajní spoločnosti OKAY Elektro, ktoré zatvorili od 25. januára 2025 na Slovensku aj v Českej republike. Odvtedy prebieha predaj výlučne cez e-shop.