V čase výpadku bude banka informácie klientom poskytovať prostredníctvom klientskeho centra.
Slovenská sporiteľňa ohlásila niekoľkohodinovú odstávku, počas ktorej nebude fungovať viacero kľúčových služieb. Banka o výpadku informovala na svojom webe.
„V rámci plánovanej odstávky vylepšujeme naše bankové služby, aby sa vám s nimi pracovalo ešte pohodlnejšie. Preto v sobotu 22. apríla niektoré služby budú nedostupné,“ priblížila sporiteľňa.
Prehľad pozastavených služieb
Údržbu bude banka vykonávať v priebehu nočných hodín. Od polnoci do neskorých ranných hodín nebudú dostupné tieto služby: George, mobilná aplikácia George, Business24, mobilná aplikácia Business24, API rozhranie pre tretie strany. V tomto čase sa pravdepodobne nedostaneš ani do svojho účtu.
Služby Sporopay, Databanking, Multicash, Klientske centrum (aktívne operácie) budú pozastavané od 00.00 h do 3.00 h. Autorizácia internetových platieb kreditnou kartou cez 3D Secure nebude fungovať od 21. 4. 2023 23.15 h do 22. 4. 2023 3.00 h. Sporiteľňa ohlásila, že internetové platby kreditnou kartou budú zrealizované aj bez dodatočného overenia cez mToken alebo SMS.
Platbu cez mToken nepotvrdíš v čase od 0.00 do 3.30 h a v rovnakom čase nebudú dostupné ani Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami.
Odstávka sa bude týkať aj služby PartnerPortal, tá bude nedostupná od 21. 4. 2023 21.30 h do 22. 4. 2023 2.00 h, a služieb zriadenie, zmena produktov a služieb cez www.slsp.sk. Tie nebudú dostupné od polnoci až do 5.00 h.
Informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie svojim klientom banka poskytne cez klientske centrum v čase 0.00 do 3.30 h.
