Na betonáž nasadili päť betónovacích vozíkov a počas betonáží pracovalo v tuneli priemerne 300 ľudí.
V tuneli Višňové zabetónovali poslednú klenbu. Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti má tunel dokončené základové pásy a sekundárne ostenie vrátane hĺbených častí tunela.
Na betonáž nasadili päť betónovacích vozíkov a počas betonáží pracovalo v tuneli priemerne 300 ľudí. „Celkovo sa zabetónovalo 478 klenieb v hlavných tunelových rúrach, pričom na jednom 12-metrovom bloku bolo zabudovaných priemerne 167 kubických metrov (m³) betónu. Celkovo tu použili približne 80 000 m³ betónu. K tomu bolo zabetónovaných 143 menších klenieb v prepojkách s ďalším objemom betónu zhruba 6 500 m³,“ konkretizovala hovorkyňa NDS.
Momentálne sa opravujú povrchy sekundárneho ostenia a pokračuje realizácia doplnkového drenážneho systému.
Tunel Višňové bude mať celkovú dĺžku 7,5 kilometra a pôjde o najdlhší tunel na Slovensku. Celý diaľničný úsek D1 Lietavská Lúčka – Dubná skala vrátane tunela bude mať 13,5 kilometra. Úsek je súčasťou plánovaného komplexného prepojenia Bratislavy a Košíc.
![Tunel Višňové](https://refstatic.sk/article/ef9f13a41f6c8dc6f322.jpg?is=1200x2000&s=e9bd5f751be1be2ea7f9b2c3107d87fe4230c519d5e5c73f5a6b72de3741e790)