Okrem sledovania balíka si budeš môcť zmeniť výdajné miesto či termín doručenia. Vyhneš sa aj dlhým radom.
Slovenská pošta pridala do aplikácie novinky, vďaka ktorým zákazníci ušetria čas. Jednou z noviniek bude platba kartou pri online úhrade balíkov a listov odosielaných cez mobilnú aplikáciu bez toho, aby si zákazník musel vytlačiť adresný štítok, informujú na oficiálnej stránke.
„Znamená to, že zákazník, ktorý nemá možnosť vytlačiť si adresný štítok, môže zásielku odoslať aj bez neho. Musí však zásielku v pravom hornom rohu označiť ‚kódom zásielky‘, ktorý je pre danú zásielku vygenerovaný. Aplikácia klienta sprevádza všetkými potrebnými krokmi,“ uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.
Ďalšou novinkou bude uhradenie zásielky online, čo znamená, že zákazník nebude musieť čakať na pobočke pošty. Pripravený balík bude môcť následne pošta umiestniť v špeciálnom boxe alebo ho vhodiť do poštovej schránky, ktorá sa nachádza na pobočke. Po novom si bude môcť zákazník vytlačiť adresný štítok priamo z mobilnej aplikácie.
Medzinárodné zásielky, ktoré nepodliehajú colnému konaniu, bude možno podať pomocou mobilnej aplikácie.
Okrem toho je možné v aplikácii sledovať informácie o balíkoch, zmeniť výdajné miesto či termín doručenia. Taktiež poslať zásielku bez vypisovania podacieho lístka, sledovať ju do cieľovej destinácie alebo si vytvoriť poradový lístok pred návštevou pošty, čím sa zákazník vyhne čakaniu.
„Mobilná aplikácia je tiež prepojená s vyvolávacími systémami na pobočkách, vďaka čomu sa zákazník môže pohodlne vyhnúť čakaniu na pobočke a vybrať si poradový lístok vopred cez aplikáciu. K dispozícii je tiež vyhľadávač pobočiek Slovenskej pošty a BalíkoBOXov, v ktorom nájdu zákazníci informácie o otváracích hodinách a službách na jednotlivých pobočkách. Zároveň aplikácia upozorní zákazníka, či je pobočka momentálne otvorená,“ uviedla Iveta Dorčáková.