Slovenská pošta sa v reakcii na časté podvodné správy obrátila na orgány činné v trestnom konaní.
Slovenská pošta na svojom webe upozorňuje zákazníkov na podvodné e-maily, ktoré páchatelia posielajú v ich mene. Podvodné správy využívajú logo Slovenskej pošty a od zákazníkov pýtajú poplatok za doručenie pošty.
Podvod podľa pošty spoznáš jednoducho. „Slovenská pošta uvádza vo svojich e-mailoch ako trackovacie číslo podacie číslo zásielky, Slovenská pošta nikdy nepýta prostredníctvom e-mailov peniaze. Za zásielku zaplatí klient buď pri objednávaní tovaru, teda priamo e-shopu, alebo na dobierku, teda pri prevzatí zásielky – a to hotovosťou alebo kartou. Adresát zaplatí za zásielku kuriérovi, pri priehradke v pobočke alebo v BalíkoBOXe,“ vysvetľuje Slovenská pošta na webovej stránke.
Slovenská pošta sa v reakcii na časté podvodné správy obrátila na orgány činné v trestnom konaní.