Zákazníci by si mali prezrieť pokladničné doklady z nákupov v posledných dňoch.
Obchodný reťazec Billa v uplynulých dňoch pri niektorých transakciách účtoval zákazníkom viac, ako mal. Peniaze chce teraz Slovákom vrátiť, budú na to však potrebovať pokladničný doklad, uviedol na oficiálnom webe.
K chybe pri pokladniach dochádzalo len ojedinele a týkala sa zálohovej platby za plechovky. „Vážení zákazníci, v uplynulých dňoch sa Vám na pokladničnom doklade v ojedinelých prípadoch mohla naúčtovať čiastka 0,89 € za zálohovú platbu za plechovku, ktorú štandardne účtujeme v sume 0,15 €,“ priblížili situáciu, v ktorej zaznamenali zvýšený poplatok.
Známy reťazec dodáva, že sa za chybu všetkým zákazníkom ospravedlňuje a rozdiel v cene je ochotný všetkým dotknutým vrátiť v predajni po predložení pokladničného dokladu.
„Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy,“ uzavreli vo vyhlásení.