Biedronka na Slovensku naberá skúsených pracovníkov spôsobom, ktorý sa nebude páčiť každému.
Poľský potravinový reťazec je o krok bližšie k vstupu na slovenský trh. Podľa portálu Aktuality.sk už sieť obchodov začala naberať prvých kľúčových zamestnancov – nákupcov. Tí by mali zabezpečovať, aby bolo v regáloch vždy dostatok tovaru z rôznych segmentov tak, aby prilákali zákazníkov. Týchto expertov Biedronka preberá spoločnosti Lidl, čím jednak oslabuje konkurenciu a zároveň sa vyhýba tomu, aby zamestnávala menej skúsených ľudí.
Nákupcovia s praxou na Slovensku zarobia aj viac ako 1600 eur, ako však upozornili Aktuality, v tomto odbore je ľudí nedostatok.
Lidl konkrétne nereagoval na otázku, či im Biedronka aktívne preberá zamestnancov. „V tejto súvislosti sme nezaznamenali žiadnu zvýšenú fluktuáciu. Lidl patrí medzi najstabilnejších, najobľúbenejších a najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku, pôsobíme tu už viac ako 19 rokov. Dlhodobo pracujeme na zvyšovaní motivovanosti a udržaní lojality našich zamestnancov a zamestnankýň, a to bez ohľadu na prípadný príchod nového konkurenta na trh,“ odkazuje hovorca Lidlu Tomáš Bezák.
Ďalšia sieť predajní COOP Jednota nevníma príchod Biedronky ako zásadnú konkurenciu.
Biedronka je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov. U našich susedov má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami. Poľská sieť supermarketov môže na Slovensku svojím príchodom a cenami zvýšiť konkurenciu reťazcom ako Lidl, Tesco či Kaufland.