V bratislavskom Auparku pribudne 9 999 m² novej predajnej plochy.
Nákupné centrum Aupark plánuje rozšírenie priestorov. Bratislavčania tak budú môcť nakupovať v ďalšej exkluzívnej obchodnej jednotke.
„Naše nákupné centrum sa rozširuje a vy sa už čoskoro môžete tešiť na svoje obľúbené značky v nových, väčších priestoroch vo forme flagship obchodov a takisto na nové atraktívne globálne značky. Celkovo pribudne 9 999 štvorcových metrov novej predajnej plochy,“ informujú na sociálnej sieti.
Nákupné centrum zmení aj fasádu. Pri jej výstavbe budú klásť dôraz najmä na udržateľnosť. Centrum bude po novom „obrastené“ rastlinami. Povrch budovy bude priaznivo pôsobiť na zlepšenie mikroklímy, zníženie prašnosti a hlučnosti a vytvoria zázemie pre život hmyzu.
„Výrazným prvkom nového rozšírenia je zelená fasáda, ktorá podporí biodiverzitu v tesnej blízkosti mestskej diaľnice. Pri jej stavbe sa opätovne využívajú materiály z pôvodných konštrukcií a vysadí sa tam až 40 000 rastlín rôznych druhov,“ uvádzajú.