Čo sa deje: Cieľom kampane Okay elektro je pravdepodobne nalákať zákazníkov do predajní a e-shopov.
- Spoločnosť Okay spustila zavádzajúcu kampaň, v ktorej sa na prvý dojem môže zdať, že spoločnosť na trhu definitívne končí.
- Na webe informuje, že všetky predajne zatvorí budúci štvrtok 4. júla vo večerných hodinách. V podmienkach následne vysvetľuje, že ide o kampaň, v ktorej zákazníkom ponúka zľavnený tovar.
- Cieľom kampane je pravdepodobne nalákať zákazníkov do predajní a e-shopov.
Prečo je to dôležité: Zavádzajúce marketingové praktiky môžu vyvolať negatívne reakcie verejnosti a odborníkov. Takéto kampane môžu byť predmetom kritiky a môžu poškodiť reputáciu spoločnosti.
Citát: „Zatvárame – všetko musí preč! Vybav si domov novou elegantnou sedačkou, pohodlnou posteľou alebo modernými spotrebičmi. Sklady máme obmedzené a tovar rýchlo mizne, preto na nič nečakaj!“ píše na webe.
Širší kontext: Nepriaznivá situácia spoločnosti sa začala počas pandémie, keď boli všetky kamenné predajne na Slovensku a v Česku zatvorené. Tržby v roku 2021 boli o 13,6 milióna eur nižšie v porovnaní s rokom 2020. Na trhu aktuálne dominuje Alza a HP Tronic, ktorý prevádzkuje predajňa elektroniky Datart.