Zmeny sa v budúcnosti dotknú viacerých produktov.
- Obchodný reťazec Tesco zavádza novinku. Plastové vaničky pri mletom mäse mení za špeciálny flow-pack obal, informuje iDNES.cz.
- Dôvodom zmeny je zníženie spotreby plastov, ktorá by mala klesnúť o viac ako 80 percent.
- Zmena sa dotkne aj slovenských reťazcov, informujú tvnoviny.sk. V nových obaloch budú v budúcnosti predávať viaceré produkty.
Citát:„Ihneď po zavedení budú výrobky zaradené medzi akčné ponuky s ešte priaznivejšími cenami,“ uviedol reťazec pre iDNES.cz.
Širší kontext: So zmenami prichádza aj reťazec Kaufland. Pri platbe kartou si zákazníci môžu vybrať, či chcú, alebo nechcú dostať potvrdenie z platobného terminálu. Reťazec sa snaží šetriť životné prostredie tým, že pokladničný blok je kratší.
Prečítaj si aj tieto články: