Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Nina Miščíová
30. októbra 2024 o 20:01
Čas čítania 0:23

Obchodná sieť Lidl zavádza novinku. Rozhodla sa zmeniť systém akciových letákov

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Po novom bude spoločnosť vydávať len jeden leták za týždeň.

Nemecký potravinový reťazec Lidl zavádza novinku. Zákazníci môžu po novom zabudnúť na pravidelné letáky plné aktuálnych zliav. Po novom bude spoločnosť vydávať len jeden leták za týždeň, informujú tvnoviny.sk.

Akciový leták, ktorý vychádzal každý pondelok, obsahoval aj doplnkový štvrtkový leták. Spoločnosť sa rozhodla dodatkové štvrtkové zľavy zrušiť. Urobila tak po vzore Kauflandu, ktorý patrí pod tú istú spoločnosť. 

„Aktuálne máme v našich predajniach dva druhy tlačených letákov. Jeden s týždennou ponukou potravinového sortimentu a druhý, rovnako s ponukou na týždeň, je zameraný na spotrebný tovar,“ informovala hovorkyňa spoločnosti Lidl Adriana Maštalircová.

Aktuálnu ponuku zľavnených produktov zverejňuje spoločnosť na svojom webe. 

Domov
Zdieľať
Diskusia