Po novom bude spoločnosť vydávať len jeden leták za týždeň.
Nemecký potravinový reťazec Lidl zavádza novinku. Zákazníci môžu po novom zabudnúť na pravidelné letáky plné aktuálnych zliav. Po novom bude spoločnosť vydávať len jeden leták za týždeň, informujú tvnoviny.sk.
Akciový leták, ktorý vychádzal každý pondelok, obsahoval aj doplnkový štvrtkový leták. Spoločnosť sa rozhodla dodatkové štvrtkové zľavy zrušiť. Urobila tak po vzore Kauflandu, ktorý patrí pod tú istú spoločnosť.
„Aktuálne máme v našich predajniach dva druhy tlačených letákov. Jeden s týždennou ponukou potravinového sortimentu a druhý, rovnako s ponukou na týždeň, je zameraný na spotrebný tovar,“ informovala hovorkyňa spoločnosti Lidl Adriana Maštalircová.
Aktuálnu ponuku zľavnených produktov zverejňuje spoločnosť na svojom webe.