Poľský supermarket Biedronka môže na Slovensku svojím príchodom a cenami zvýšiť konkurenciu reťazcom ako Lidl, Tesco či Kaufland.
Poľský reťazec Biedronka oficiálne prichádza na slovenský trh. Reťazec to oznámil kreatívnou kampaňou v Poľsku, v ktorej prezentuje tradičné slovenské výrobky špeciálnym slovenským týždňom, informuje o tom portál tvnoviny.sk.
V poľskom letáku láka na tradičné slovenské syry, salámy, párky, nápoje a sladkosti. „Biedronka prichádza na Slovensko. Viac informácií už čoskoro,“ informuje reťazec na konci letáku.
Biedronka už má aj prvú reklamu v slovenských televíziách, kde láka na úspech z Poľska. Chváli sa veľkým počtom návštev a avizuje, že onedlho zverejní ďalšie informácie.
Poľský reťazec začal v júli tohto roku nábor zamestnancov. Biedronka je momentálne jedným z najpopulárnejších poľských reťazcov. U našich susedov má 3 300 predajní so 70-tisíc zamestnancami. Poľská sieť supermarketov môže na Slovensku svojím príchodom a cenami zvýšiť konkurenciu reťazcom ako Lidl, Tesco či Kaufland.