Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
TASR
17. januára 2024, 11:03
Čas čítania 0:31

Sociálna poisťovňa spúšťa novú službu. Tvoje sťažnosti nezostanú bez odozvy

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Reklamácie bude Sociálna poisťovňa preverovať, riešiť a analyzovať.

Sociálna poisťovňa (SP) zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením požiadavky v pobočke SP. Centrum kvality a reklamácií sa bude zaoberať zaslanou reklamáciou po vyplnení elektronického formulára.


Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky. Buď vyplní a odošle elektronický formulár na reklamácie, alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


„Formulár na reklamáciu, respektíve e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť, ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko – centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť,“ priblížil hovorca SP Martin Kontúr.


Reklamácie bude centrum preverovať, riešiť a zároveň analyzovať. Má to prispieť k skvalitňovaniu služieb SP.

Sociálna poisťovňa.
Sociálna poisťovňa. Zdroj: Sociálna poisťovňa
Domov
Zdieľať
Diskusia