Reklamácie bude Sociálna poisťovňa preverovať, riešiť a analyzovať.
Sociálna poisťovňa (SP) zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením požiadavky v pobočke SP. Centrum kvality a reklamácií sa bude zaoberať zaslanou reklamáciou po vyplnení elektronického formulára.
Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky. Buď vyplní a odošle elektronický formulár na reklamácie, alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].
„Formulár na reklamáciu, respektíve e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť, ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko – centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť,“ priblížil hovorca SP Martin Kontúr.
Reklamácie bude centrum preverovať, riešiť a zároveň analyzovať. Má to prispieť k skvalitňovaniu služieb SP.