Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
TASR
17. januára 2024 o 11:03
Čas čítania 0:31

Sociálna poisťovňa spúšťa novú službu. Tvoje sťažnosti nezostanú bez odozvy

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Reklamácie bude Sociálna poisťovňa preverovať, riešiť a analyzovať.

Sociálna poisťovňa (SP) zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením požiadavky v pobočke SP. Centrum kvality a reklamácií sa bude zaoberať zaslanou reklamáciou po vyplnení elektronického formulára.


Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky. Buď vyplní a odošle elektronický formulár na reklamácie, alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


„Formulár na reklamáciu, respektíve e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť, ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko – centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť,“ priblížil hovorca SP Martin Kontúr.


Reklamácie bude centrum preverovať, riešiť a zároveň analyzovať. Má to prispieť k skvalitňovaniu služieb SP.

Sociálna poisťovňa.
Sociálna poisťovňa. Zdroj: Sociálna poisťovňa
Domov
Zdieľať
Diskusia