Ceny potravinových aj nepotravinových výrobkov klesajú.
Obchodné reťazce začali na Slovensku postupne znižovať ceny niekoľkým produktom. Spoločnosť Lidl a Tesco zlacnili už stovky potravinových a nepotravinových výrobkov, informuje portál tvnoviny.sk.
„Naším hlavným cieľom je ponúkať zákazníkom najlepší možný pomer výhodných cien a vysokej kvality. Vždy keď je to možné, znižujeme ceny produktov, aby si zákazníci mohli dopriať čo najviac. Ceny znižujeme dokonca aj na úkor našej vlastnej marže,“ povedala Justyna Siekanko, konateľka Lidl Slovenská republika zodpovedná za rezort nákupu.
Ceny klesli najmä základným potravinám. Zlacnili cestoviny, cukor, múka, káva, vajcia, oleje, smotana, mlieka, jogurty, syry, mäsá a mäsové výrobky, ryža, dojčenská výživa, plienky či drogéria. Ide o dokopy viac ako 600 výrobkov.
Tesco potraviny zatiaľ nezlacnilo
Obchodný reťazec Tesco zatiaľ ceny potravín neznižoval, ale zameral sa na nepotravinové výrobky. Spoločnosť zlacnila stovky produktov v sortimente drogérie, kozmetiky a potrieb pre domáce zvieratá.
„Ale týmito kategóriami tovaru sa to nekončí, môžem prezradiť, že už v tejto chvíli pripravujeme ďalšiu vlnu zlacňovania značkových produktov z viacerých oblastí, ktoré čoskoro zaradíme do programu Znížená cena,“ dodáva reťazec pre portál.