Zásielku môžu po novom podať klienti z pohodlia domova.
Slovenská pošta sa rozhodla modernizovať svoje služby. Prichádza s novinkou, ktorá poteší najmä fanúšikov platby kartou. Kartou, mobilom či hodinkami po novom klienti zaplatia u každého doručovateľa zásielky, informuje spoločnosť na webe.
Zmenu pošta zrealizovala najmä vďaka multifunkčným zariadeniam, ktorými plánuje vybaviť každého doručovateľa. Nové zariadenie nahradí skener QR/čiarových kódov, ktorý slúžil na skenovanie zásielok, platobný terminál, bezpečnostný prvok na oznamovanie mimoriadnej udalosti a samotné zariadenie plní funkciu mobilného telefónu.
Novinkou je aj podanie zásielky priamo u doručovateľa. Po novom tak klienti nemusia merať cestu na poštu, ale môžu podať zásielku priamo z pohodlia domova.
Nové zariadenia uľahčia prácu zamestnancom, keďže objem hotovosti sa výrazne zníži.