Prečítaj si, ako postupovať pri problémoch s výberom peňazí z bankomatov.
Čo ak ti bankomat nevydá požadovanú sumu alebo ti zhltne kartu? Problém musíš v prvom rade neodkladne nahlásiť svojej banke, informuje Poštová banka. Na vrátenie hotovosti je tiež potrebné spísať reklamáciu transakcie. Dĺžka procesu vybavenia reklamácie závisí od viacerých faktorov.
Záleží to napríklad od toho, kde sa bankomat nachádza alebo či hotovosť nevydal bankomat cudzej banky. Ak sa preukáže, že uvedená reklamácia je oprávnená, peniaze ti pripíšu na účet, z ktorého si ich vyberal.
Môže sa tiež stať, že ti bankomat peniaze vydá, no zabudneš si ich vytiahnuť. Aj v danom prípade treba čím skôr kontaktovať banku. „Je potrebné podať reklamáciu týkajúcu sa straty peňazí, v ktorej by ste mali uviesť výšku hotovosti, miesto, dátum a čas výberu,“ informuje Poštová banka. Ak peniaze medzičasom niekto ukradol, musíš sa obrátiť na políciu.
Prečítaj si aj tieto články: