Reťazec tak chce šetriť životné prostredie.
Potravinový reťazec Lidl chce uľahčovať zákazníkom prístup k akciovým letákom. Ten si vďaka novinke už nebudeš musieť hľadať na internete, ale stačí naskenovať QR kód a potvrdiť, že chceš cez Whatsapp dostávať leták do správy každý pondelok a štvrtok.
Reťazec chce týmto spôsobom chrániť prírodu a šetriť papier. „Leták je naším najsilnejším komunikačným nástrojom so zákazníkom. Verím však, že informácie o našich akciových ponukách dokážeme čoraz väčšiemu počtu ľudí doručiť elektronicky. Dúfam, že nás budú nasledovať aj ďalšie reťazce a spoločne pomôžeme slovenskej prírode,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing.
Spoločnosť o tomto rozhodnutí urobila anketu, v ktorej až 86 percent zákazníkov zahlasovalo za online leták. Tí, ktorí však naďalej uprednostňujú tlačenú verziu, leták nájdu v predajni.