Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Vyskúšaj REFRESHER+ len za 1 €
Barbora Fábryová
11. júla 2023, 10:49
Čas čítania 0:29

Lidl sa spojil s Whatsappom. Takto dostaneš leták do telefónu automaticky 2-krát týždenne

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

Reťazec tak chce šetriť životné prostredie.

Potravinový reťazec Lidl chce uľahčovať zákazníkom prístup k akciovým letákom. Ten si vďaka novinke už nebudeš musieť hľadať na internete, ale stačí naskenovať QR kód a potvrdiť, že chceš cez Whatsapp dostávať leták do správy každý pondelok a štvrtok.

Reťazec chce týmto spôsobom chrániť prírodu a šetriť papier. „Leták je naším najsilnejším komunikačným nástrojom so zákazníkom. Verím však, že informácie o našich akciových ponukách dokážeme čoraz väčšiemu počtu ľudí doručiť elektronicky. Dúfam, že nás budú nasledovať aj ďalšie reťazce a spoločne pomôžeme slovenskej prírode,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing.

Spoločnosť o tomto rozhodnutí urobila anketu, v ktorej až 86 percent zákazníkov zahlasovalo za online leták. Tí, ktorí však naďalej uprednostňujú tlačenú verziu, leták nájdu v predajni. 

Domov
Zdieľať
Diskusia