Biedronka bude na Slovensku konkurovať viacerým populárnym reťazcom ako Lidl či Tesco.
Je už isté, že poľský potravinový reťazec Biedronka mieri na Slovensko. Spoločnosť už spustila aj všetky potrebné procesy k tomu, aby mohla prísť na náš trh, informuje portál Aktuality.sk.
Šéf z odboru pre komunikáciu a trvalo udržateľný rozvoj Arkadiusz Mierzwa tvrdí, že spustenie prvých obchodov v novej krajine je náročný proces. Na otvorenie prvých prevádzok na Slovensku si preto budeme musieť počkať ešte niekoľko mesiacov.
Firma hľadá zamestnancov pre Slovensko
Pred niekoľkými dňami sme informovali, že spoločnosť Biedronka hľadá do centrály vo Varšave slovensky hovoriacich ľudí, ktorí by mali pracovať na rozšírení na slovenský trh. Na Facebooku reťazec zverejnil inzerát, v ktorom momentálne ponúka prácu v centrále vo Varšave. Prípadní uchádzači musia ovládať slovenský a anglický jazyk.
„Podľa našich predchádzajúcich verejných vyhlásení sa Jeronimo Martins dôsledne pripravuje na spustenie našej činnosti na slovenskom trhu. Z tohto dôvodu hľadáme slovenské talenty, ale aj slovenských partnerov, s ktorými by sme vypracovali kvalitný hodnotový návrh, ktorý by zodpovedal očakávaniam slovenských zákazníkov,“ povedal Mierzwa pre Aktuality.