Heureka udeľovala aj cenu za udržateľný rozvoj.
E-shop Heureka organizoval už 15. ročník súťaže ShopRoku, v ktorom zákazníci aj odborná porota hlasujú za najlepší intetnetový obchod vo viacerých kategóriách.
Heureka rozdala ocenenia v štyroch kategóriách – cena kvality, cena popularity, cena Heureky a najnovšie aj cena za udržateľný rozvoj.
Absolútnym víťazom v kategórii cena popularity sa stal e-shop spoločnosti Lidl, ktorý zvíťazil štvrtý raz po sebe. Špeciálnu cenu Heureka udelila portálu Ritkavsuchu.sk, ktorý zaujal porotu výnimočným príbehom a konceptom e-shopu. „Či už je to veľká firma, alebo e-shop lokálneho výrobcu, vďaka online predaju môžete osloviť zákazníkov po celom svete,“ uviedol člen odbornej poroty Martin Prunner.
Cenu za udržateľný rozvoj si odniesli tri internetové obchody: Soaphoria.sk, TierraVerde.sk a ecolife.sk, ktoré minulý rok získali certifikát v oblasti udržateľného e-shopu. Víťazom súťaže ShopRoka, organizovanej portálom Heureka, v kategórii cena kvality sa stal mtbiker.sk.