„Ťažkej váhe medzi bagetami“, ako znel slogan Véghovej bagety, je tak definitívny koniec.
Spoluprácu s MMA zápasníkom Attilom Véghom po predvolebnom vyjadrení podpory Petrovi Pellegrinimu ukončila automobilka Renault. Zdá sa však, že nie je jediná. Véghova tvár po novom zmizne aj z obalov známej bagetérie Pierre Baguette, píše portál Aktuality.sk.
Informáciu vo facebookovej skupine Marketéri zverejnil podnikateľ Štefan Polgári. „Bol som na pumpe a vyberal bagetu. Videl som tam Attilku na bagete, ktorý nás minulý týždeň jasne vyzval ‚vylížať mu guľky‘. Kúpil som inú značku. Ale už budem znova kupovať Pierre Baguette,“ napísal Polgári, čím reagoval na rozhodnutie spoločnosti ukončiť s Véghom spoluprácu.
„Spoluprácu s pánom Véghom nebudeme ďalej predlžovať. Hoci si ctíme všetky občianske práva zakotvené v ústave vrátane slobody prejavu, považujeme za nemenej dôležité dodržiavanie kultivovanosti komunikácie na verejnosti. O to viac, ak ide o známu osobnosť akýmkoľvek spôsobom spojenú s našou značkou,“ uviedla v stanovisku spoločnosť zo Sládkovičova.
„Ťažkej váhe medzi bagetami“, ako znel slogan jeho bagety, je tak zrejme definitívny koniec.
Minulý týždeň sme informovali o tom, že so zápasníkom ukončila spoluprácu spoločnosť Renault. Végh na Instagrame zverejnil mailovú komunikáciu svojho manažéra a firmy Renault a pod uverejneným príspevkom napísal, že sa so svojimi fanúšikmi potrebuje podeliť o skúsenosť, ktorá v ňom „vzbudila pocit, že komunizmus sa vrátil“.
O jeho auto neskôr na LinkedIne prejavili záujem prešovskí dobrovoľní hasiči, ktorým by poslúžilo na vývoz humanitárnej pomoci na Ukrajinu.