Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Refresher News Slovensko
Otvoriť v aplikácii RNews
Stiahnuť
X
Florián Meričko
11. septembra 2023, 10:52
Čas čítania 0:46

Letecká spoločnosť dovolenkárom schválne neprepravila žiadnu batožinu. Takto to cestujúcim odôvodnila, neboli z toho nadšení

Kategória:
Zahraničie
Uložiť Uložené

Spoločnosť teraz pracuje na rýchlej náprave vzniknutého problému.

Švajčiarska letecká spoločnosť Swiss International Air Lines cestujúcim letu WK226 schválne neprepravila batožinu. Pasažierov, ktorí do lietadla nastúpili vo švajčiarskom Zürichu, o tom však informovala až po pristátí v španielskom meste Bilbao, kde to odôvodnila nedostatkom personálu, informuje portál Blick.

Let podľa informácií Blicku sprevádzalo viacero komplikácií, keďže lietadlo pred odletom nabralo viac ako hodinové meškanie. Pilot nakoniec pasažierom oznámil, že meškanie spôsobil „nedostatok kvalifikovaných pracovníkov“. Informáciu o batožine však cestujúcim neposkytol.

Nepríjemnú informáciu cestujúcim poskytli až po prílete

Niektorí pasažieri po prílete na letisku v Španielsku čakali viac ako dve hodiny, kým im spoločnosť oznámila, že neprepravila žiadnu batožinu. Tento oznam, samozrejme, pobúril cestujúcich, ktorí po rozhodnutí leteckej spoločnosti na dovolenku nevedomky pricestovali bez osobných vecí.

Hovorca leteckej spoločnosti Swiss Kavin Ampalam uviedol, že sa pre zásadný krok museli rozhodnúť z prevádzkových dôvodov. „Inak by posádka lietadla nemala možnosť letieť naspäť do Zürichu v čase pred zákazom nočných letov,“ priblížil Ampalam.

Dodal, že momentálne pracujú na rýchlej náprave spôsobeného problému. Batožinu plánujú cestujúcim doručiť v najbližších hodinách.

„Samozrejme, táto situácia je pre cestujúcich veľmi nepríjemná, chápeme to. Preto pracujeme naplno, aby sme zaistili, že všetci cestujúci dostanú svoju batožinu späť čo najrýchlejšie,“ uviedla spoločnosť.

Pasažieri čakali na batožinu na letisku v španielskom meste Bilbao viac ako dve hodiny. O tom, že ju letecká spoločnosť neprepravila, ich informovali až po príchode do dovolenkovej destinácie.
Pasažieri čakali na batožinu na letisku v španielskom meste Bilbao viac ako dve hodiny. O tom, že ju letecká spoločnosť neprepravila, ich informovali až po príchode do dovolenkovej destinácie. Zdroj: Unsplash/Mark Stuckey
Domov
Zdieľať
Diskusia