Spoločnosť teraz pracuje na rýchlej náprave vzniknutého problému.
Švajčiarska letecká spoločnosť Swiss International Air Lines cestujúcim letu WK226 schválne neprepravila batožinu. Pasažierov, ktorí do lietadla nastúpili vo švajčiarskom Zürichu, o tom však informovala až po pristátí v španielskom meste Bilbao, kde to odôvodnila nedostatkom personálu, informuje portál Blick.
Let podľa informácií Blicku sprevádzalo viacero komplikácií, keďže lietadlo pred odletom nabralo viac ako hodinové meškanie. Pilot nakoniec pasažierom oznámil, že meškanie spôsobil „nedostatok kvalifikovaných pracovníkov“. Informáciu o batožine však cestujúcim neposkytol.
Nepríjemnú informáciu cestujúcim poskytli až po prílete
Niektorí pasažieri po prílete na letisku v Španielsku čakali viac ako dve hodiny, kým im spoločnosť oznámila, že neprepravila žiadnu batožinu. Tento oznam, samozrejme, pobúril cestujúcich, ktorí po rozhodnutí leteckej spoločnosti na dovolenku nevedomky pricestovali bez osobných vecí.
Hovorca leteckej spoločnosti Swiss Kavin Ampalam uviedol, že sa pre zásadný krok museli rozhodnúť z prevádzkových dôvodov. „Inak by posádka lietadla nemala možnosť letieť naspäť do Zürichu v čase pred zákazom nočných letov,“ priblížil Ampalam.
Dodal, že momentálne pracujú na rýchlej náprave spôsobeného problému. Batožinu plánujú cestujúcim doručiť v najbližších hodinách.
„Samozrejme, táto situácia je pre cestujúcich veľmi nepríjemná, chápeme to. Preto pracujeme naplno, aby sme zaistili, že všetci cestujúci dostanú svoju batožinu späť čo najrýchlejšie,“ uviedla spoločnosť.