Novinku skúšajú zatiaľ na území Česka.
- Obchodné reťazce Lidl a Kaufland spúšťajú novinku. Do mobilnej aplikácie pridávajú možnosť platby, informujú tvnoviny.sk.
- Zákazníci si nahrajú platobnú kartu do aplikácie, ktorá im pri platbe načíta zľavy či body a rovno aj zaplatí za nákup.
- Novinku skúšajú zatiaľ na území Česka, no na našom území ju má v pláne zaviesť len Lidl.
Citát:„Tento spôsob platby plánujeme implementovať aj my, nie je to však otázka najbližších týždňov,“ povedal hovorca Lidla Tomáš Bezák.
Širší kontext: Viaceré technologické vychytávky chce zaviesť aj reťazec Tesco. Konkrétne novinky nešpecifikovali, no zákazníkom sľubujú zlepšiť zážitok, zjednodušiť proces či urýchliť platbu.
Reťazec nedávno informoval, že v rámci programu Garancia ceny zákazníkom garantuje nízke ceny pri najžiadanejších produktoch každodennej spotreby. V zozname produktov sa nachádzajú výrobky, ktoré patria pod Tesco, ale aj iné značky, ako napríklad Rajo, Pribináčik, Rajec, Milka či Coca-Cola.
Prečítaj si aj tieto články: