Populárny reťazec Kik plánuje na Slovensku ako jediný z konkurencie zaviesť internový obchod.
Na Slovensku zožali veľkú popularitu superlacné obchody, ako Pepco, Kik, Action či Tedi. Svedčí o tom aj žiadaná expanzia holandského reťazca Action, ktorý naprieč celým Slovenskom otvoril už svoju 28. prevádzku.
Po vzore Česka plánuje novinku v podobe e-shopu na našom trhu zaviesť populárny Kik. Išlo by tak o prvý e-shop spomedzi superlacnej konkurencie, informovali tvnoviny.sk.
„V Česku sme e-shop KiK spustili na jeseň tohto roka a už pracujeme na spustení slovenskej verzie. V tejto chvíli však nedokážeme s istotou povedať, či projekt dokončíme už v roku 2025 alebo neskôr,“ povedal pre tvnoviny.sk konateľ Kik v Česku a na Slovensku Martin Šatný. Nad internetovým obchodom v budúcnosti uvažuje aj reťazec Pepco.