Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Radka Klučárová
11. septembra 2023 o 17:47
Čas čítania 0:41

Veľké nákupné centrum v Bratislave dostáva rozsiahlu prístavbu. Naši návštevníci majú o 30 % vyššie platy ako inde, tvrdí vedenie

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

V nových priestoroch dostanú nové veľkorysé priestory predovšetkým značky obchodnej skupiny Inditex.

Po veľkom rozšírení nákupného centra Eurovea už v Bratislave prebieha ďalšia veľká rekonštrukcia. Rozsiahla prístavba čoskoro pribudne v nákupnom centre Aupark. Nákupné centrum už zrušilo parkovisko pri Moste SNP, tento pozemok ohradili a začali s výstavbou, informuje portál Yimba.sk.

Stavebné práce sú v plnom prúde. Na novej ploche vznikne rozsiahly priestor pre staré aj nové obchodné prevádzky, pričom developer už finišuje s výstavbou základov.

V nových priestoroch dostanú nové veľkorysé priestory predovšetkým značky obchodnej skupiny Inditex, kam patrí Zara, Stradivarius, Bershka alebo Pull&Bear. Predajne týchto značiek dostanú nový formát tzv. flagship obchodov.

Nové podzemné parkovisko

Zrušené parkovacie miesta pri Moste SNP vedenie centra nahradí podzemným parkoviskom, ktoré sa takisto dočká navýšenia kapacít. S rozmerom 68-tisíc štvorcových metrov bude Aupark aj naďalej štvrtým najväčším nákupným centrom za Euroveou, Avionom a Nivami. Vedenie však vidí jasný cieľ, snaží sa „posilniť jeho ‚destinačný‘ charakter“.

8. decembra 2024 o 14:00 Čas čítania 1:17 FOTO: Novostavba Nová Vajnorská má originálny vzhľad a perfektne dopĺňa zástavbu známej ulice. Čerešničkou je zelený vnútroblok FOTO: Novostavba Nová Vajnorská má originálny vzhľad a perfektne dopĺňa zástavbu známej ulice. Čerešničkou je zelený vnútroblok

„V porovnaní s ostatnými hráčmi má priemerný návštevník Auparku o 30 % vyššie príjmy,“ konštatuje vedenie, ktoré chce z Auparku vybudovať miesto s najvýznamnejšími značkami, službami a atraktívnym prostredím, ideálnym na trávenie voľného času. 

Aupark
Zdroj: Aupark Bratislava
Domov
Zdieľať
Diskusia