Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Refresher News Slovensko
Otvoriť v aplikácii RNews
Stiahnuť
X
Radka Klučárová
11. septembra 2023, 17:47
Čas čítania 0:41

Veľké nákupné centrum v Bratislave dostáva rozsiahlu prístavbu. Naši návštevníci majú o 30 % vyššie platy ako inde, tvrdí vedenie

Kategória:
Slovensko
Uložiť Uložené

V nových priestoroch dostanú nové veľkorysé priestory predovšetkým značky obchodnej skupiny Inditex.

Po veľkom rozšírení nákupného centra Eurovea už v Bratislave prebieha ďalšia veľká rekonštrukcia. Rozsiahla prístavba čoskoro pribudne v nákupnom centre Aupark. Nákupné centrum už zrušilo parkovisko pri Moste SNP, tento pozemok ohradili a začali s výstavbou, informuje portál Yimba.sk.

Stavebné práce sú v plnom prúde. Na novej ploche vznikne rozsiahly priestor pre staré aj nové obchodné prevádzky, pričom developer už finišuje s výstavbou základov.

V nových priestoroch dostanú nové veľkorysé priestory predovšetkým značky obchodnej skupiny Inditex, kam patrí Zara, Stradivarius, Bershka alebo Pull&Bear. Predajne týchto značiek dostanú nový formát tzv. flagship obchodov.

Nové podzemné parkovisko

Zrušené parkovacie miesta pri Moste SNP vedenie centra nahradí podzemným parkoviskom, ktoré sa takisto dočká navýšenia kapacít. S rozmerom 68-tisíc štvorcových metrov bude Aupark aj naďalej štvrtým najväčším nákupným centrom za Euroveou, Avionom a Nivami. Vedenie však vidí jasný cieľ, snaží sa „posilniť jeho ‚destinačný‘ charakter“.

28. februára 2024, 14:30 Čas čítania 5:57 Navštívili sme prevádzku Maťove akcie: Rodičia kričia, že im chcem otráviť deti, do reklamy sme nedali ani cent, hovorí sám Maťo Navštívili sme prevádzku Maťove akcie: Rodičia kričia, že im chcem otráviť deti, do reklamy sme nedali ani cent, hovorí sám Maťo

„V porovnaní s ostatnými hráčmi má priemerný návštevník Auparku o 30 % vyššie príjmy,“ konštatuje vedenie, ktoré chce z Auparku vybudovať miesto s najvýznamnejšími značkami, službami a atraktívnym prostredím, ideálnym na trávenie voľného času. 

Aupark
Zdroj: Aupark Bratislava
Domov
Zdieľať
Diskusia