Podobný koncept funguje aj na Slovensku s Coca-cola kamiónom.
- Lidl v Británii spustil svoju prvú vianočnú kampaň s veľkým truckom, ktorý je replikou plechovky ich populárnej Freeway coly.
- Tento 15-tonový a 20-metrový kamión navštívi počas svojej 17-dňovej túry deväť miest, kde vytvorí dočasnú vianočnú krajinu a rozdá viac než 2 000 darčekových boxov plných produktov.
- Každý desiaty box bude obsahovať „zlatý lístok“, ktorý víťazovi umožní získať vianočný nákup zdarma. V rámci tejto vianočnej akcie sa môžu zákazníci zveriť so svojimi želaniami, ktoré Lidl splní, a zároveň si pochutnať na vianočných špecialitách.
- Akcia sa týka výhradne britského trhu. Adriana Maštalircová za slovenský Lidl pre Refresher potvrdila, že spoločnosť podobnú kampaň aktuálne neplánuje.
Širší kontext: Tradícia veľkého vianočného kamiónu je podobná tej, ktorú na Slovensku poznáme z vianočného Coca-Cola kamiónu. Aj tento rok rozbieha svoju cestu po Slovensku, ktorý navštívi až 13 miest.
Kampaň sa začína 14. novembra v meste Dundee a bude pokračovať do 1. decembra, pričom navštívi mestá, ako Hull, Wrexham, Nottingham či Bournemouth. Všetky zastávky sú dostupné na oficiálnej stránke britského Lidl.
K téme sme oslovili aj slovenskú pobočku Lidlu, článok
aktualizujeme o ich odpoveď.
aktualizujeme o ich odpoveď.
Ak chceš vedieť viac, prečítaj si tiež: