Diskontný reťazec práve otvára prevádzky v Poľsku.
Po úspechu holandského diskontu Action a oznámení zámerov poľskej Biedronky, ktorá plánuje vstup na náš trh, sa Slováci môžu tešiť na ďalšiu novú značku.
Na slovenský trh by podľa informácií Hospodárskych novín mohol prísť úspešný reťazec Woolworth. Najrýchlejšie rastúci nemecký reťazec, ktorý sa sústreďuje na oblečenie a doplnky do domácnosti, uvažuje o otvorení niekoľkých pobočiek. Dnes má v Nemecku až 600 predajní a ďalšie obchody priebežne otvára v Poľsku.
Slovensko zohráva reálnu úlohu
„Slovenský trh vnímame ako zaujímavý a s vysokým potenciálom. Slovensko preto zohráva reálnu úlohu v plánovaní našej expanzie,“ prezradil Roland Rissel z komunikačného oddelenia reťazca.
Kedy sa prvých pobočiek na Slovensku dočkáme, zatiaľ Rissel nepotvrdil. Naznačil však, že značka plánuje postupnú európsku expanziu, kým nedosiahne métu 5 000 predajní. Rýchle tempo rastu potvrdzuje aj plán v Poľsku, kde chce ročne otvárať 15 až 20 predajní.
Diskont fungujúci od roku 2010 má historický pôvod v Spojených štátoch amerických, kde ho založil podnikateľ Frank Winfield Woolworth v roku 1879, ktorý ako prvý v histórii priniesol koncept predaja z regálov a nie spoza pultu.
