Tatra banka o výpadku informuje svojich klientov.
Veľká slovenská banka momentálne svojich zákazníkov informuje o výpadku niektorých služieb. Tatra banka klientom po otvorení mobilnej aplikácie oznamuje, že príčinou nedostupnosti služieb sú aktuálne technické problémy.
„Vážený klient, dovoľujeme si Vás informovať, že z technických dôvodov môžete aktuálne v mobilnej aplikácii Tatra banka a Internet bankinguTB zaznamenať nedostupnosť niektorých služieb, ako napríklad zobrazenie pohybov, trvalých príkazov alebo výpisov. Platby je možné zadávať, spracované však budú po odstránení príčiny, rovnako ako prichádzajúce platby,“ informuje banka svojich klientov.
Tatra banka o technických problémoch informuje aj na svojom webe. Zákazníkov však ubezpečuje, že na ich odstránení pracuje. „Na opätovnom sprístupnení dotknutých služieb intenzívne pracujeme. Ospravedlňujeme sa dočasný nekomfort,“ píše banka a zároveň informuje, že výbery hotovosti aj platby kartou sú k dispozícii bez obmedzenia.