Chaos vo verejnoprávnej televízii pokračuje.
Administrátor zmenil logo spravodajstva RTVS na sociálnej sieti Facebook. Z pôvodnej vizuálnej identity zatiaľ odstránili logo RTVS zobrazované v červenom obdĺžniku. Vizuálna zmena pobavila komentujúcich.
Ide však len o čiastočnú zmenu, v priebehu utorka vo vysielaní ešte stále známe logo s dvojbodkou v animáciách používali. Aktuálny rebranding pod taktovkou ministerstva kultúry prebieha obzvlášť chaoticky. Dôvodom je nepripravenosť inštitúcie STVR, ktorá stratila kontinuitu vedenia.
Od 1. júla riešila nová STVR hneď niekoľko problémov, redaktori dokonca nevedeli, ako sa majú v reportážach zahlasovať. Naďalej používali aj pôvodné brandované RTVS mikrofóny.
Ministerstvo kultúry Martiny Šimkovičovej najprv tvrdilo, že celý rebranding bude stáť 10-tisíc eur, neskôr v Centrálnom registri zmlúv zverejnili dokument, z ktorého vyplynulo, že len nové logo bude stáť 9800 eur. Jeho podobu zatiaľ verejnosť nemala možnosť vidieť.