Okay elektro v zavádzajúcej kampani vytváralo dojem, že na trhu definitívne končí.
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) sa bude zaoberať prípadom zavádzajúcej kampane, ktorú spustil predajca elektroniky Okay elektro, informujú TV Noviny.
- SOI v súčasnosti ešte neeviduje podania spotrebiteľov, ktoré by sa týkali marketingovej kampane Okay elektra.
Prečo je to dôležité: Odborné preverenie zavádzajúcej kampane chráni spotrebiteľov pred nekalými obchodnými praktikami a posilňuje dôveru v inštitúcie, ktoré dohliadajú na trh.
Citát: „Išlo o marketingovú kampaň, ktorú realizujeme už viac ako 10 rokov. Doposiaľ sme ju robili len na lokálnej úrovni, teraz po prvý raz na republikovej úrovni. To, že z názvu akcie ,Zatvárame – všetko musí preč, 4. 7. o 20:00‘ niekto vydedukoval, že naše predajne už znova neotvoríme, nebudeme komentovať,“ uviedol marketingový riaditeľ spoločnosti Okay elektro Jan Vyletěl.
Širší kontext: Spoločnosť Okay spustila zavádzajúcu kampaň, v ktorej sa na prvý dojem mohlo zdať, že predajca elektroniky na trhu definitívne končí. Na webe informoval, že všetky predajne zatvorí 4. júla vo večerných hodinách. V podmienkach následne vysvetľuje, že ide o kampaň, v ktorej zákazníkom ponúka zľavnený tovar. Cieľom kampane bolo pravdepodobne nalákať zákazníkov do predajní a e-shopov.
„Zatvárame – všetko musí preč! Vybav si domov novou elegantnou sedačkou, pohodlnou posteľou alebo modernými spotrebičmi. Sklady máme obmedzené a tovar rýchlo mizne, preto na nič nečakaj!“ písala spoločnosť Okay na svojom webe.
Ak chceš vedieť viac, prečítaj si aj tieto články: