Kofola každý rok predstavuje limitovanú vianočnú edíciu obľúbeného nápoja. V minulých rokoch to bola napríklad príchuť čokolády či škorice.
Kofola každý rok prichádza s vianočnou limitovanou edíciou. Tento rok na trhu predstavila novinku s rumovou príchuťou. Podľa informácií portálu tvnoviny.sk sa Kofola s touto príchuťou na Slovensku objaví v niektorých známych reťazcoch. COOP Jednota ju predáva už od októbra a pred Vianocami ju do sortimentu zaradí aj Lidl. Billa ju však na prekvapenie zamietla.
„Rumovú edíciu Kofoly nebudeme zaraďovať do nášho sortimentu,“ informovala Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa Billy. Dôvod nezaradenia firma nekomentovala.
Rumová príchuť vzbudila veľkú vlnu kritiky už v Česku. Odborníci tvrdia, že môže byť riziková pre deti a mohla by podporovať normalizáciu pitia alkoholu.
Kofola na tvrdenia reagovala a uvádza, že sa v kampani nezameriava na deti. „S Kofolou necielime na detské publikum a s odborníkmi úplne súhlasíme, že deťom alkohol do ruky nepatrí,“ informovala Jana Ptačinská Jirátová, hovorkyňa spoločnosti.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame