Cieľom vtipného spracovania serióznej témy je masové zaujatie širokej verejnosti.
Polícia zverejňuje na svojich sociálnych sieťach najhľadanejších Slovákov Interpolu vtipným spôsobom v rámci vianočnej kampane.
Cieľom humorného spracovania serióznej témy je pútavé a hlavne masové zaujatie širokej verejnosti. Policajný zbor chce touto cestou čo najrýchlejšie získať informácie vedúce k vypátraniu hľadaných osôb.
Hlavným motívom kampane je „vianočný darček pod stromček“. „Darčekom“ je v tomto prípade hľadaný zločinec. Pod zverejnenou fotkou a konkrétnymi údajmi o zločincovi sa vždy nachádza vtipný opis, prostredníctvom ktorého polícia osloví konkrétneho Slováka na úteku a odkáže mu, že ho čaká na ktoromkoľvek oddelení, aby sa vyhol predvianočnému stresu.
Tentokrát upozornili na hľadaného mafiána Karola Mella.