Mladý pár má zážitok, na ktorý bude ešte dlho spomínať. V posteľnej bielizni si našiel ploštice.
Mladý pár cestoval v noci z utorka 2. mája na stredu vlakom spoločnosti RegioJet. Počas cesty na východné Slovensko partneri zistili, že ich štípu ploštice, informuje iRozhlas.sk.
„Asi po dvoch hodinách jazdy začala partnerku svrbieť ruka,“ uviedol poškodený Vojtěch B. a dodal, že sa jej na tele objavili červené stopy po uhryznutí. V čalúnení aj posteľnej bielizni neskôr našli ploštice. „Stihol som urobiť len niekoľko fotografií a potom sme si rýchlo zobrali veci a opustili kupé,“ dodal. O probléme informovali vedúceho vlaku, ktorý ich presunul do iného vozňa.
Dopravca údajne situáciu rieši. „Tento prípad sme vzali na vedomie a v súčasnosti ho aktívne riešime,“ uviedla Alexandra Janoušek Kostřicová, manažérka RegioJetu. V rovnakom kupé cestovali aj ďalší cestujúci. Ako sa situácia riešila, nie je jasné.
RegioJet ponúkol zákazníkom náhradu cestovného. „V prípadoch, keď sú cestujúci postihnutí, poskytujeme aj ďalšiu pomoc vrátane úhrady nákladov na dezinfekciu alebo dezinsekciu,“ vysvetlila. Hoci Vojtěch a jeho partnerka peniaze dostali, komunikáciu spoločnosti považujú za nedostatočnú.
Problémy s komunikáciou
Problém dvojica hlásila písomne a na informačnej linke hneď po príjazde, ale nedostala odpoveď. Keď opäť zavolali na infolinku, bolo im povedané, že reklamácia bola odoslaná, ale že dopravca má 30 dní na odpoveď. „Celá situácia bola a vlastne stále je veľmi nepríjemná,“ dodal.
Vozne by však už mali byť bezpečné. „Vo vlakoch robíme pravidelnú dezinfekciu a dezinsekciu. Ak je ohnisko nákazy hlásené, okamžite prijímame opatrenia, vagón je odstavený a dezinfekcia a dezinsekcia sa vykonáva mimo plánovaného harmonogramu,“ zdôraznila Kostřicová.